1. 2022
  2. The First Major Soviet Production of "A Streetcar Named Desire".

    Гудков, М. М. & Фрис, М. Д., 2022, In: The Tennessee Williams Annual Review. 21, p. 36-70

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2021
  4. INSTITUTIONAL STRATEGIES TO INCREASE EMI QUANTITY AND QUALITY IN RUSSIAN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: COMPARATIVE ANALYSIS

    Belyaeva, E. & Freese, M., 18 Mar 2021, In: Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes. 9, 2, p. 149-168 20 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  5. 2020
  6. The Principles of ESL Course Design in the Liberal Arts and Sciences Educational Environment

    Freese, M. D. & Shramko, L., 2020, Lecture Notes in Networks and Systems. Springer Nature, p. 449-456 8 p. (Lecture Notes in Networks and Systems; vol. 131).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  7. 2019
  8. ПОДГОТОВКА РОССИЙСКИХ ШКОЛЬНИКОВ К МОДЕЛИ ОБРАЗОВАНИЯ ARTES LIBERALES

    Илюшин, Л. С., Азбель, А. А. & Фрис, М. Д., Jan 2019, In: КАЗАНСКИЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ. p. 129-136 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. MOTIVATIONAL VALUE OF FREEWRITING IN ESL TEACHING IN RUSSIAN HIGHER EDUCATION (WITHIN THE CONTEXT OF THE LIBERAL ARTS EDUCATIONAL ENVIRONMENT)

    Freese, M. D. & Shramko, L. I., 2019, Шатиловские чтения. Концептуальная образовательная парадигма в контексте глобализации: инноватика в иноязычном образовании : Сборник научных трудов. СПб.: Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета, p. 360-365

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  10. Бесконфликтная коммуникация в образовательном пространстве современной России

    Храмова, Е. В. & Фрис, М. Д., 2019, In: Казанский социально-гуманитарный вестник. 1(36), p. 53-57

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  11. 2018
  12. ИНДИВИДУАЛЬНАЯ ТРАЕКТОРИЯ И НЕПРЕРЫВНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ КАК ИНСТРУМЕНТЫ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯВ ИНТЕРЕСАХ УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ

    Монахов, В. М., Варустина, Е. Л. & Фрис, М. Д., 2018, Санкт-Петербургский экономический форум. Секция на базе Санкт-Петербургского политехнического университета Петра Великого. Взаимодействие кафедр ЮНЕСКО по управлению качеством образования в интересах устойчивого развития : Сборник докладов. СПб: Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета, p. 80-86

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contribution

  13. РОССИЯ, КИТАЙ И США В ПРЕДСТАВЛЕНИИ АМЕРИКАНСКИХ И КИТАЙСКИХ СТУДЕНТОВ СПБГУ

    Варустина, Е. Л. & Фрис, М. Д., 2018, Китай. Россия. США. Особенности рефлексии культурного опыта в XXI веке: Сборник статей по материалам международной научной конференции. СПб.: Троицкий мост, p. 136-150

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  14. 2016
  15. ПОДДЕРЖАНИЕ АДЕКВАТНОГО УРОВНЯ САМООЦЕНКИ И МОТИВАЦИИ УЧАЩИХСЯ

    Фрис, М. Д., 2016, In: НА ПУТЯХ К НОВОЙ ШКОЛЕ. p. 85-87

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

ID: 220937