1. 2020
  2. Types of communicative coordination in dialogues in academic sphere of communication (students-philologists)

    Fedotova, N. L., Jingyuan, G. & Kovalenko, B. N., 2020, In: International Journal of Learning and Change. 12, 1, p. 44-54 11 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2017
  4. Portfolio design as the means of communicating learning outcomes

    Бессмельцева, Е. С., Нейман, Ю. Е. & Павлова, Н. Г., 2017, International Research Conference "GSOM Emerging Markets Conference-2017".

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  5. Ошибочные реализации интенций в русской диалогической речи китайских учащихся

    Федотова, Н. Л., Беневоленская, Н. П. & Чжу, Т., 2017, Русский язык в современном Китае: Сборник научно-методических статей V Международной научно-практической конференции. Горковенко, А. Е. (ed.). Чита: Забайкальский государственный университет, p. 160-164

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  6. ПОРТФОЛИО КАК ЭФФЕКТИВНАЯ ФОРМА КОНТРОЛЯ ДОСТИЖЕНИЙ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА

    Бессмельцева, Е. С., Павлова, Н. Г. & Нейман, Ю. Е., 2017, АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО И ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ сборник статей Международной научно-практической конференции.. p. 18-26

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

  7. 2016

ID: 48826