1. 2021
  2. Характеристики внутреннего PR-имиджа организации

    Родионова, Е. А. & Карклина, Н. Ф., 2021, In: Инновации. Наука. Образование. 38, p. 937-943

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2020
  4. Стратегия добрых дел

    Петрова-Савченко, А. А., Благов, Ю. Е. & Егиян, А. А., 17 Dec 2020, 1 p. Коммерсант.

    Research output: Other contributionPopular Science

  5. Стратегии корпоративной благотворительности

    Петрова-Савченко, А. А., Благов, Ю. Е. & Егиян, А. А., 2020, Всё о лидерах 2020: по материалам проекта «Лидеры корпоративной благотворительности — 2020». Москва: Форум Доноров, p. 5-22 18 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

  6. 2014
  7. VIRTUAL MUSEUM AS PHENOMENON OF POST-POSTMODERNISM

    Spiridonova, A., Smolin, A., Борисов, Н. & Kuchin, M., 2014, ARTS, PERFORMING ARTS, ARCHITECTURE AND DESIGN. STEF92 Technology Ltd., p. 233-240 8 p. (International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

ID: 9410272