1. 2020
  2. Effect of illustrations on the reading process in children with dyslexia.

    Skuratova, K. & Lykova, M., 2020, p. 93.

    Research output: Contribution to conferenceAbstract

  3. Субъективные факторы обращения за психологической помощью мужчин

    Аникина, В. О., Васильева, Н. Л. & Попова, А. Г., 2020, In: Мир науки. Педагогика и психология. 5

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. 2019
  5. EFFECT OF ILLUSTRATIONS ON THE READING PROCESS IN CHILDREN WITH DYSLEXIA.

    Skuratova, K. A., 2019, p. 350-356.

    Research output: Contribution to conferenceAbstract

  6. The patterns of oculomotor activity of students with dyslexia while reading text with various visual formatting

    Skuratova, K. A., 2019, Mind technologies: Eurasian scientific alliance : International scientific-practical congress. "Science”, European Association of pedagogues, psychologists and medics, p. 62-67

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

  7. ЛИЧНОСТНАЯ АВТОНОМИЯ И СУБЪЕКТИВНОЕ БЛАГОПОЛУЧИЕ В ПЕРИОД РАННЕЙ ВЗРОСЛОСТИ

    Жукова, Э. Р. & Манукян, В. Р., 2019, In: Научные исследования выпускников факультета психологии СПбГУ. 6, p. 30-36

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  8. Нарушения чтения: диагностика и программы вмешательства. Мировой опыт и отечественные исследования

    Шелепин, Е. Ю., Защиринская, О. В. & Скуратова, К. А., 2019, (Accepted/In press) Ананьевские чтения-2019: психология обществу, государству, политике : материалы международной научной конференции, 22-25 октября 2019 года . Самуйлова, И. А. (ed.). СПб.: Скифия-принт, p. 143-144

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingOther chapter contributionResearchpeer-review

  9. Паттерны глазодвигательной активности учащихся с дислексией при чтении текстов различного визуального формата

    Скуратова, К. А. & Штарева, А. С., 2019, ДЕТСКИЙ ПСИХОАНАЛИЗ: прошлое, настоящее, будущее. Решетников, М. М. (ed.). СПб.: Восточно-Европейский Институт Психоанализа, p. 293-304

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

  10. Преемственность в изучении дислексии у детей

    Защиринская, О. В. & Скуратова, К. А., 2019, Исторический опыт и современность в специальном образовании: традиции семьи и школы: сборник научных статей по материалам XXVI Международной конференции. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, p. 307-313

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

  11. Специфика глазодвигательной активности детей при чтении текстов разных визуальных форматов

    Защиринская, О. В., Скуратова, К. А. & Шелепин, Ю. Е., 2019, In: СИБИРСКИЙ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ. 73, p. 141-158 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Previous 1 2 Next

ID: 9405904