DOI

The paper introduces the concept of media out-convergence. It discusses new convergence trends within the creative industry, changing journalistic formats, and co-evolution in related areas. According to the authors, ?ut-convergence is the product of the co-evolutionary convergence of mediamatics, which is the result of co-evolving telematics and broadcasting, and information relating to the information user’s immediate life world. Using the terminological paradigm in the field, out-convergence constitutes humediamatics.

Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииProceedings of the International Conference on Internet and Modern Society, IMS 2017
ИздательAssociation for Computing Machinery
Страницы55-59
Число страниц5
ТомPart F133135
ISBN (электронное издание)9781450354370
DOI
СостояниеОпубликовано - 21 июн 2017
СобытиеXX Международная объединенная научная конференция «Интернет и современное общество»: международная объединенная конференция - Университет ИТМО, Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 21 июн 201723 июн 2017
Номер конференции: XX
http://icims.ifmo.ru/
http://ims.ifmo.ru/ru/pages/28/IMS_2017.htm

конференция

конференцияXX Международная объединенная научная конференция «Интернет и современное общество»
Сокращенное названиеIMS-2017
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период21/06/1723/06/17
Сайт в сети Internet

    Предметные области Scopus

  • Человеко-машинное взаимодействие
  • Компьютерные сети и коммуникации
  • Компьютерное зрение и распознавание образов
  • Программный продукт

ID: 14086270