The article presents a research into oral mediation of complex abstract texts by means of one
language without translating into a second language. The research examines the hypothesis
that the success of the communicative task achievement depends on the number of mediation
strategies involved and the right choice of the major strategy. To set the background for the
research, a brief historical review of mediation is provided; the research methods, results and
implications are described. The primary focus is on the social importance of mediation for
educational institutions.
Язык оригиналаанглийский
Страницы185-187
Число страниц3
СостояниеОпубликовано - 2017
СобытиеGSOM Emerging Markets Conference-2017 - GSOM SPbU, St. Petersburg, Российская Федерация
Продолжительность: 5 окт 20177 окт 2017
Номер конференции: 5
http://gsom.spbu.ru/files/emc_2017_book_of_abstracts.pdf
https://gsom.spbu.ru/gsom/research/conferences/2017/emc5/#17

конференция

конференцияGSOM Emerging Markets Conference-2017
Сокращенное названиеGSOM EMC
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородSt. Petersburg
Период5/10/177/10/17
Сайт в сети Internet

    Предметные области Scopus

  • Гуманитарные науки и искусство (все)

ID: 11395412