Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › иная часть книжной публикации › Рецензирование
Lexical ambiguity in slogans: Does it make a polycode text easier to recognize? / Konovalova, Anastasiia ; Petrova, Tatiana .
Proceedings of the 4th International Conference on Neurobiology of Speech and Language. ред. / Olga Shcherbakova. St. Petersburg : Скифия-принт, 2020. стр. 54-55.Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › иная часть книжной публикации › Рецензирование
}
TY - CHAP
T1 - Lexical ambiguity in slogans: Does it make a polycode text easier to recognize?
AU - Konovalova, Anastasiia
AU - Petrova, Tatiana
N1 - Conference code: 4
PY - 2020/11
Y1 - 2020/11
KW - психолингвистика
KW - поликодовый текст
KW - восприятие речи
KW - рекламный плакат
KW - семантический дифференциал
KW - русский язык
UR - https://drive.google.com/file/d/1UHusVvJN_Xr1Rcq5BkSYkBcUJJEa3Fhj/view
UR - https://psy.spbu.ru/images/uploads/Program_keys_2020_v3.pdf
M3 - Other chapter contribution
SN - 978-5-98620-483-3
SP - 54
EP - 55
BT - Proceedings of the 4th International Conference on Neurobiology of Speech and Language
A2 - Shcherbakova, Olga
PB - Скифия-принт
CY - St. Petersburg
Y2 - 13 November 2020 through 14 November 2020
ER -
ID: 71824068