Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданиях › статья › Рецензирование
Examining the link between marketing controls and firm performance : The mediating effect of market-focused learning capability. / Liang, Xiaoning; Фрёзен, Ёханна Пия Мария.
в: Journal of Business Research, Том 109, 03.2020.Результаты исследований: Научные публикации в периодических изданиях › статья › Рецензирование
}
TY - JOUR
T1 - Examining the link between marketing controls and firm performance
T2 - The mediating effect of market-focused learning capability
AU - Liang, Xiaoning
AU - Фрёзен, Ёханна Пия Мария
N1 - Liang, X. Examining the link between marketing controls and firm performance: The mediating effect of market-focused learning capability / X. Liang, J. Frösén // Journal of Business Research. - 2020. - Volume 109. - P. 545-556.
PY - 2020/3
Y1 - 2020/3
KW - РИНЦ
KW - SCOPUS
M3 - Article
VL - 109
JO - Journal of Business Research
JF - Journal of Business Research
SN - 0148-2963
ER -
ID: 75034853