Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › научная › Рецензирование
Modern educational paradigm demonstrates a shift from learning outcomes to practice-oriented competencies. The present study examines the meaning and role of different types of Competency-Based Education worldwide. The key idea of Competency-Based Education can be described as providing student with knowledge and skills of applying it. The definitions of Competency-based approach vary in different parts of the world. The present paper regards the meanings of the term Competency-Based Education, and describes the example of implementation of this approach in Islamic Studies program.
Язык оригинала | английский |
---|---|
Название основной публикации | IMCIC 2017 - 8th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, Proceedings |
Издатель | International Institute of Informatics and Systemics |
Страницы | 316-319 |
Число страниц | 4 |
Том | 2017-March |
ISBN (электронное издание) | 9781941763551 |
Состояние | Опубликовано - 1 янв 2017 |
Событие | 8th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, IMCIC 2017 - Orlando, Соединенные Штаты Америки Продолжительность: 20 мар 2017 → 23 мар 2017 |
конференция | 8th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, IMCIC 2017 |
---|---|
Страна/Tерритория | Соединенные Штаты Америки |
Город | Orlando |
Период | 20/03/17 → 23/03/17 |
ID: 29082452