Standard

BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING. / Nekora, N.E.

Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ: Сборник межвузовской научно-методической конференции. СПб : Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета, 2022. стр. 140-144.

Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференциинаучная

Harvard

Nekora, NE 2022, BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING. в Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ: Сборник межвузовской научно-методической конференции. Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета, СПб, стр. 140-144, Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ, Санкт-Петербург, Российская Федерация, 2/12/22.

APA

Nekora, N. E. (2022). BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING. в Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ: Сборник межвузовской научно-методической конференции (стр. 140-144). Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета.

Vancouver

Nekora NE. BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING. в Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ: Сборник межвузовской научно-методической конференции. СПб: Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета. 2022. стр. 140-144

Author

Nekora, N.E. / BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING. Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ: Сборник межвузовской научно-методической конференции. СПб : Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета, 2022. стр. 140-144

BibTeX

@inproceedings{045019719db7455c8c9b17ea07317504,
title = "BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING",
abstract = "The use of information technologies in the teaching of RFL is one of the main forms of organizing the educational process. The sphere of their application has significantly expanded during the period of widespread transi- tion to online learning. At the same time, a rather drastic transition to mainly online learning has affected to some extent the quality of the educational process. Thus, there is a need to find additional tools to compensate for the lack of direct communication between a teacher and a student. Browser-based extensions may be one such tool.",
keywords = "rfl, distant learning, information and communication technology, international students, distance learning, BROWSER-BASED EXTENSIONS, learning content, bilingualism, РКИ, дистанционное обучение, ИКТ, ИНОСТРАННЫЕ СТУДЕНТЫ, БРАУЗЕРНЫЕ РАСШИРЕНИЯ, СОДЕРЖАНИЕ ОБУЧЕНИЯ, билингвизм",
author = "N.E. Nekora",
year = "2022",
month = dec,
day = "2",
language = "English",
pages = "140--144",
booktitle = "Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ",
publisher = "Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета",
address = "Russian Federation",
note = "null ; Conference date: 02-12-2022 Through 02-12-2022",

}

RIS

TY - GEN

T1 - BROWSER EXTENSIONS AS ONE OF THE WAYS TO OPTIMIZE THE LEARNING PROCESS IN ONLINE LEARNING

AU - Nekora, N.E.

PY - 2022/12/2

Y1 - 2022/12/2

N2 - The use of information technologies in the teaching of RFL is one of the main forms of organizing the educational process. The sphere of their application has significantly expanded during the period of widespread transi- tion to online learning. At the same time, a rather drastic transition to mainly online learning has affected to some extent the quality of the educational process. Thus, there is a need to find additional tools to compensate for the lack of direct communication between a teacher and a student. Browser-based extensions may be one such tool.

AB - The use of information technologies in the teaching of RFL is one of the main forms of organizing the educational process. The sphere of their application has significantly expanded during the period of widespread transi- tion to online learning. At the same time, a rather drastic transition to mainly online learning has affected to some extent the quality of the educational process. Thus, there is a need to find additional tools to compensate for the lack of direct communication between a teacher and a student. Browser-based extensions may be one such tool.

KW - rfl

KW - distant learning

KW - information and communication technology

KW - international students

KW - distance learning

KW - BROWSER-BASED EXTENSIONS

KW - learning content

KW - bilingualism

KW - РКИ

KW - дистанционное обучение

KW - ИКТ

KW - ИНОСТРАННЫЕ СТУДЕНТЫ

KW - БРАУЗЕРНЫЕ РАСШИРЕНИЯ

KW - СОДЕРЖАНИЕ ОБУЧЕНИЯ

KW - билингвизм

UR - https://www.elibrary.ru/item.asp?id=50189402&pff=1

M3 - Conference contribution

SP - 140

EP - 144

BT - Неделя науки Высшей школы международных образовательных программ

PB - Издательство Санкт-Петербургского Государственного Политехнического Университета

CY - СПб

Y2 - 2 December 2022 through 2 December 2022

ER -

ID: 103802034