Документы

Ссылки

This paper elucidates the solution to foster the process of co-creation of integrated language and communication courses at business school in collaboration with business and management disciplines as a credible option of new pedagogy in times of digital transformation. The decision stems from the empirical research conducted by program designers at the Languages for Academic and Business Communication department for the Graduate School of Management, SPSU.
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2019
Подзаголовок основной публикацииConference book
РедакторыYulia B. Ilina, Alena A. Mityaeva
Место публикацииСПб.
ИздательИздательство Санкт-Петербургского университета
Страницы239-241
СостояниеОпубликовано - окт 2019
Событие6th international GSOM Emerging Markets Conference-2019 - St. Petersburg State University, Graduate School of Management, Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 3 окт 20195 окт 2019
Номер конференции: 5

конференция

конференция6th international GSOM Emerging Markets Conference-2019
Сокращенное названиеGSOM EMC 2019
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период3/10/195/10/19

    Области исследований

  • interdisciplinary language and communication courses, co-creation, boundary spanning, translation

ID: 50450889