Considered important components of forming of methods of empirical sociological studies of social differentiation in corporations, in particular, the importance of including the methods in the goals of corporate activities, analysis of corporate communications and a variety of personality traits as a universal indicator for the study of social differentiation
Переведенное названиеSOCIAL DIFFERENTION IN CORPORATION: PROBLEMS OF METOLOGY OF EMPIRICAL RESEARCH BASED ON NETWORK APPROACH
Язык оригиналарусский
Название основной публикацииИнформация- коммуникация – общество
Подзаголовок основной публикацииТруды XV Всероссийской научной конференции
Место публикацииСПб.
ИздательИздательство СПбГЭТУ "ЛЭТИ"
Страницы111-116
СостояниеОпубликовано - 2018
СобытиеИнформация - коммуникация - общество - Санкт-Петербург
Продолжительность: 18 янв 201819 янв 2018

конференция

конференцияИнформация - коммуникация - общество
Сокращенное названиеИКО-2018
ГородСанкт-Петербург
Период18/01/1819/01/18

ID: 13376124