The report examines the manipulative potential of video-verbal texts in the current marketing discourse and identifies the nuances of building a successful advertising strategy, taking into account the visualization and spectacularization of any given product. The expediency of the study is due to the need for a comprehensive understanding of the features of the functioning of creolized elements used for the image promotion of an advertising object in Spanish marketing communication.
Переведенное названиеCONTENT CREOLIZATION FEATURES IN SPANISH ADVERTISING COMMUNICATION
Язык оригиналарусский
Название основной публикацииLXXV Герценовские чтения. иностранные языки
Подзаголовок основной публикацииСборник научных статей международной научной конференции
Место публикацииСПб
ИздательИздательство РГПУ им. А.И. Герцена
Страницы228-231
ISBN (печатное издание)978-5-8064-3222-4
СостояниеОпубликовано - 2022
СобытиеГерценовские чтения. Иностранные языки - РГПУ им. А.И. Герцена, Санкт-Петербург, Российская Федерация
Продолжительность: 14 апр 202215 апр 2022

конференция

конференцияГерценовские чтения. Иностранные языки
Страна/TерриторияРоссийская Федерация
ГородСанкт-Петербург
Период14/04/2215/04/22

ID: 102041249