Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › Рецензирование
Продающая история как продающий текст и бренд-технология. / Маевская, М.И.
Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы II Всероссийской научно-практической конференции с международным участием. ред. / А.Д. Кривоносов. СПб. : Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, 2016. стр. 163-166.Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференций › статья в сборнике материалов конференции › Рецензирование
}
TY - GEN
T1 - Продающая история как продающий текст и бренд-технология
AU - Маевская, М.И.
PY - 2016
Y1 - 2016
N2 - Selling story as a term coined by professionals-practitioners. The difference be-tween the selling story from other types of sales text is to use dramatic techniques characteristic of storytelling. The message that carries the selling history in the framework of brand communication with consumers, ensures its homogeneity. Series of TV commercials using selling history, create a new reality as a sum of texts, can exist independently as a subject of culture.
AB - Selling story as a term coined by professionals-practitioners. The difference be-tween the selling story from other types of sales text is to use dramatic techniques characteristic of storytelling. The message that carries the selling history in the framework of brand communication with consumers, ensures its homogeneity. Series of TV commercials using selling history, create a new reality as a sum of texts, can exist independently as a subject of culture.
KW - продающая история
KW - продающий текст
KW - сторителлинг
KW - Бренд
KW - образ
KW - идентичность
KW - selling story
KW - selling text
KW - storytelling
KW - brand
KW - image
KW - identity
UR - https://dekanat.unecon.ru/DOCS/stud_files/483033/%CC%E0%F2%E5%F0%E8%E0%EB%FB_%EA%EE%ED%F4%E5%F0%E5%ED%F6%E8%E8%2C_%F1%E1%EE%F0%ED%E8%EA.pdf
M3 - статья в сборнике материалов конференции
SN - 9785731034319
SP - 163
EP - 166
BT - Брендинг как коммуникативная технология XXI века
A2 - Кривоносов, А.Д.
PB - Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
CY - СПб.
T2 - Брендинг как коммуникативная технология XXI века
Y2 - 25 February 2016
ER -
ID: 52455105