Документы

The article touches upon the theoretical basis of political communications
management in the modern parties' activities. The experience of the Communist
Party of the Russian Federation was chosen as practical material for the analysis.
Such research methods were used as monitoring of the CPRF public resources,
assessment of its media activity and applying advanced technologies for
interaction with target audiences and potential electorate.
Переведенное названиеMANAGEMENT OF PARTY AND POLITICAL COMMUNICATIONS (BY THE MATERIAL OF THE CPRF)
Язык оригиналарусский
Страницы (с-по)30-39
ЖурналԺՈՒՌՆԱԼԻՍՏԻԿԱ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐ)
Том2
Номер выпуска14
СостояниеОпубликовано - сен 2019

    Предметные области Scopus

  • Социальные науки (все)

    Области исследований

  • партийно-политические коммуникациями, управление, планирование, эффективность, коммунистическая партия

ID: 46085117