Результаты

  1. Crisis communication and reputation management of Russian brands on social media

    Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференциинаучнаяРецензирование

  2. Ad hoc media: A blurred border between media, arenas, and publics in new forms of collaborative posting on social networks

    Результаты исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийтезисы в сборнике материалов конференциинаучнаяРецензирование

Просмотреть все (21) »

Деятельность

  1. Ad hoc media: A blurred border between media, arenas, and publics in new forms of collaborative posting on social networks

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  2. Mapping Opinion Cumulation: Topic Modeling-based Dynamic Summarization of User Discussions on Social Networks

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

  3. Cumulative Polarization: Patterns of Accumulation of Neutral and Politicized Echo Chambers on Russian Twitter

    Деятельность: Выступление на научной конференциивыступление с устным докладом

Просмотреть все (13) »

ID: 18613722