Research output: Contribution to journal › Conference article › peer-review
SOCIO-PSYCHOLOGICAL APPROACH IN THE STUDIES OF RUSSIAN ADVERTISEMENT AT THE TURN OF THE 19TH AND 20TH CENTURIES. / Илива, Мария Николаевна.
In: НАУЧНЫЙ АЛЬМАНАХ ЦЕНТРАЛЬНОГО ЧЕРНОЗЕМЬЯ, No. 4-1, 30.07.2022, p. 49-54.Research output: Contribution to journal › Conference article › peer-review
}
TY - JOUR
T1 - SOCIO-PSYCHOLOGICAL APPROACH IN THE STUDIES OF RUSSIAN ADVERTISEMENT AT THE TURN OF THE 19TH AND 20TH CENTURIES
AU - Илива, Мария Николаевна
PY - 2022/7/30
Y1 - 2022/7/30
M3 - Conference article
SP - 49
EP - 54
JO - НАУЧНЫЙ АЛЬМАНАХ ЦЕНТРАЛЬНОГО ЧЕРНОЗЕМЬЯ
JF - НАУЧНЫЙ АЛЬМАНАХ ЦЕНТРАЛЬНОГО ЧЕРНОЗЕМЬЯ
SN - 2313-5581
IS - 4-1
Y2 - 30 July 2022
ER -
ID: 98257461