Standard

DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH. / Линник, Юлия Вячеславовна; Копыловская, Мария Юрьевна; Сергаева, Юлия Владимировна.

Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики. Санкт-Пеетербург : Издательство Санкт-Петербургского университета, 2019. p. 199- 206 4.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

Harvard

Линник, ЮВ, Копыловская, МЮ & Сергаева, ЮВ 2019, DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH. in Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики., 4, Издательство Санкт-Петербургского университета, Санкт-Пеетербург, pp. 199- 206, Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура, г. Санкт-Петербург, Russian Federation, 14/02/19.

APA

Линник, Ю. В., Копыловская, М. Ю., & Сергаева, Ю. В. (2019). DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH. In Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики (pp. 199- 206). [4] Издательство Санкт-Петербургского университета.

Vancouver

Линник ЮВ, Копыловская МЮ, Сергаева ЮВ. DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH. In Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики. Санкт-Пеетербург: Издательство Санкт-Петербургского университета. 2019. p. 199- 206. 4

Author

Линник, Юлия Вячеславовна ; Копыловская, Мария Юрьевна ; Сергаева, Юлия Владимировна. / DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH. Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики. Санкт-Пеетербург : Издательство Санкт-Петербургского университета, 2019. pp. 199- 206

BibTeX

@inproceedings{606f9bcca9b941efb3aeb54a160823ac,
title = "DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH",
abstract = "This paper covers the initial stage of research in the project “Developing an online course in the context of modern approaches to language learning,” focused on the methodology of designing an online language course for so-called {\textquoteleft}digital natives{\textquoteright} who live in a society rich in digital technologies This fact is anticipated and dramatized through the material of the British television series “Black Mirror” by Charlie Brooker, which was chosen as providing relevant language input in the applicable ethical context for the experimental online course",
keywords = "ELT, intercultural conflict “digital native/digital immigrant”, MOOC, online course",
author = "Линник, {Юлия Вячеславовна} and Копыловская, {Мария Юрьевна} and Сергаева, {Юлия Владимировна}",
note = "Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике: межкультурная коммуникация и цифровая культура: сб. статей. — СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2019. — 220 с. ; null ; Conference date: 14-02-2019 Through 15-02-2019",
year = "2019",
month = dec,
language = "English",
pages = "199-- 206",
booktitle = "Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики",
publisher = "Издательство Санкт-Петербургского университета",
address = "Russian Federation",
url = "https://events.spbu.ru/events/intercultural-communication ",

}

RIS

TY - GEN

T1 - DESIGNING AN ONLINE COURSE FOR THE 21st CENTURY LEARNERS OF ENGLISH

AU - Линник, Юлия Вячеславовна

AU - Копыловская, Мария Юрьевна

AU - Сергаева, Юлия Владимировна

N1 - Conference code: 2

PY - 2019/12

Y1 - 2019/12

N2 - This paper covers the initial stage of research in the project “Developing an online course in the context of modern approaches to language learning,” focused on the methodology of designing an online language course for so-called ‘digital natives’ who live in a society rich in digital technologies This fact is anticipated and dramatized through the material of the British television series “Black Mirror” by Charlie Brooker, which was chosen as providing relevant language input in the applicable ethical context for the experimental online course

AB - This paper covers the initial stage of research in the project “Developing an online course in the context of modern approaches to language learning,” focused on the methodology of designing an online language course for so-called ‘digital natives’ who live in a society rich in digital technologies This fact is anticipated and dramatized through the material of the British television series “Black Mirror” by Charlie Brooker, which was chosen as providing relevant language input in the applicable ethical context for the experimental online course

KW - ELT

KW - intercultural conflict “digital native/digital immigrant”

KW - MOOC

KW - online course

M3 - Conference contribution

SP - 199

EP - 206

BT - Традиционное и новое в лингвистике и лингводидактике:межкультурная коммуникация и цифровая культура: II Конференция молодых исследователей в области лингвистики, и лингводидактики

PB - Издательство Санкт-Петербургского университета

CY - Санкт-Пеетербург

Y2 - 14 February 2019 through 15 February 2019

ER -

ID: 50701447