This article analyzes the experience of empirical sociological research of business values network diagnostics, conducted among Russian and Chinese entrepreneurs. The main purpose of the article is to present the results of the study and discuss the results with both substantive and methodological sides.
Translated title of the contributionTHE VALUES OF THE RUSSIAN AND CHINESE ENTREPRENEURS: A COMPARATIVE ANALYSIS (RESULTS OF EMPIRICAL SOCIOLOGICAL RESEARH)
Original languageRussian
Title of host publicationРоссия и Китай: история и перспективы сотрудничества
Subtitle of host publicationМатериалы VIII Международной научно-практической конференции. Выпуск 8
Place of PublicationБлаговещенск
Publisher Благовещенский государственный педагогический университет
Pages354-357
ISBN (Print)9785833104095
StatePublished - 2018
EventРоссия и Китай: история и перспективы сотрудничества: XIII Международная научно-практическая конференция - Благовещенск, Russian Federation
Duration: 21 May 201828 May 2018

Conference

ConferenceРоссия и Китай: история и перспективы сотрудничества
Country/TerritoryRussian Federation
CityБлаговещенск
Period21/05/1828/05/18

ID: 27206806