The author proposed and reviewed the types of application of gamification in business: the transition of online games to offline space; placement of the real object into the virtual world of the game; promotion of a product or brand using educational games, etc.
Translated title of the contributionGAMIFICATION IN BUSINESS COMMUNICATION
Original languageRussian
Title of host publicationМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Subtitle of host publicationсб. матер. Междунар. науч. форума. В 2-х томах
EditorsВ.В. Васильева
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages179-181
Volume1
StatePublished - 2019
EventМедиа в современном мире: 58-е Петербургские чтения - СПбГУ, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 16 Apr 201919 Apr 2019
Conference number: 58
https://smif.spbu.ru/
http://smif.spbu.ru/index.php/o-forume/programmnyj-komitet
http://smif.spbu.ru

Conference

ConferenceМедиа в современном мире
Abbreviated titleМедиа в современном мире.
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period16/04/1919/04/19
Internet address

ID: 42417979