Standard

Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ. / Матвеевская, А.С.; Погодина, В.Л.

География: традиции и инновации в науке и образовании.. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2014. p. 399-402.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearch

Harvard

Матвеевская, АС & Погодина, ВЛ 2014, Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ. in География: традиции и инновации в науке и образовании.. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, pp. 399-402, Международная научно-практическая конференция Герценовские чтения, Санкт-Петербург, Russian Federation, 17/04/14.

APA

Матвеевская, А. С., & Погодина, В. Л. (2014). Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ. In География: традиции и инновации в науке и образовании. (pp. 399-402). Издательство РГПУ им. А.И. Герцена.

Vancouver

Матвеевская АС, Погодина ВЛ. Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ. In География: традиции и инновации в науке и образовании.. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена. 2014. p. 399-402

Author

Матвеевская, А.С. ; Погодина, В.Л. / Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ. География: традиции и инновации в науке и образовании.. Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2014. pp. 399-402

BibTeX

@inproceedings{f9fd2cdcb31c4c9b9599637b187247a2,
title = "Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ",
abstract = "Tourist Company is focused on the study of customers in order to create ideas and directly developing tour. The study is based on customers marketing research complex. Segmentation is the fundamental principle of marketing - customer orientation. Thus, the segmentation of the tourist market is an activity classification of potential customers in accordance with the qualitative and quantitative characteristics of their demand.",
author = "А.С. Матвеевская and В.Л. Погодина",
year = "2014",
language = "русский",
isbn = "978-5-8064-1965-2",
pages = "399--402",
booktitle = "География: традиции и инновации в науке и образовании.",
publisher = "Издательство РГПУ им. А.И. Герцена",
address = "Российская Федерация",
note = "Международная научно-практическая конференция Герценовские чтения : посвященная 110-летию со дня рождения Александра Михайловича Архангельского ; Conference date: 17-04-2014 Through 20-04-2014",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Сегментирование потенциальных клиентов туристских программ

AU - Матвеевская, А.С.

AU - Погодина, В.Л.

N1 - Conference code: LXVII

PY - 2014

Y1 - 2014

N2 - Tourist Company is focused on the study of customers in order to create ideas and directly developing tour. The study is based on customers marketing research complex. Segmentation is the fundamental principle of marketing - customer orientation. Thus, the segmentation of the tourist market is an activity classification of potential customers in accordance with the qualitative and quantitative characteristics of their demand.

AB - Tourist Company is focused on the study of customers in order to create ideas and directly developing tour. The study is based on customers marketing research complex. Segmentation is the fundamental principle of marketing - customer orientation. Thus, the segmentation of the tourist market is an activity classification of potential customers in accordance with the qualitative and quantitative characteristics of their demand.

M3 - статья в сборнике материалов конференции

SN - 978-5-8064-1965-2

SP - 399

EP - 402

BT - География: традиции и инновации в науке и образовании.

PB - Издательство РГПУ им. А.И. Герцена

T2 - Международная научно-практическая конференция Герценовские чтения

Y2 - 17 April 2014 through 20 April 2014

ER -

ID: 4700173