1. 2022
  2. 2021
  3. Political Technologies: The Interaction of Old and New

    Виноградова, С. М., Мельник, Г. С. & Шалденкова, Т. Ю., 29 Mar 2021, In: Journal of Political Marketing. 20, 1, p. 60-71 12 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. 2020
  5. Promotion of Ideology of Protest in the Tactical Media: Journal of Political Marketing

    Vinogradova, S. M., Melnik, G. S. & Shaldenkova, T. Y., 2020, In: Journal of Political Marketing. 18, 4, 14 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. 2019
  7. The brand ''Made in Russia": the international communication project

    Melnik, G. S. & Vinogradova, S. M., 2019, Брендинг как коммуникативная технология XXI века: Материалы V международной научно-практической конференции. Кривоносов, А. Д. (ed.). СПб.: Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, p. 114-117

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

  8. Геополитика: Учебник и практикум для вузов

    Виноградова, С. М., Рущин, Д. А., Дунаева, Ю. Г. & Шалденкова, Т. Ю., 2019, ЮРАЙТ. 273 p. (Сер. 76 Высшее образование)

    Research output: Book/Report/AnthologyBookpeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 Next

ID: 203538