Globalization and breakthrough positioning in New Economic

Переведенное название: Globalization and breakthrough positioning in New Economic

V. Pashkus, Наталия Анатольевна Пашкус

Результат исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийстатья в сборнике материалов конференциинаучнаярецензирование

Аннотация

This article deals with New economy and breakthrough positioning strategy in the era of globalization. In work approaches to the analysis of the given concept are offered, the basic attributes «breakthrough positioning strategy» in new economy which significally can affect competitiveness of national economic systems are studied
Переведенное названиеGlobalization and breakthrough positioning in New Economic
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикацииGlobalizacia a jej socialno-ekonomicke dosledky ‘11
Подзаголовок основной публикацииZbornik z medzinarodnej vedeckej konferencie
Место публикацииŽilinа
ИздательEDIS-Zilina University publisher
Страницы365-371
СостояниеОпубликовано - 2011
СобытиеGLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES : 11th International Scientific Conference - Žilinska Univerzita v Žiline, Žilinа, Словакия
Продолжительность: 4 окт 20115 окт 2011

конференция

конференцияGLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES
СтранаСловакия
ГородŽilinа
Период4/10/115/10/11

Цитировать