Big Filter: Russian Filters in the International Market

G. Shirokova

Результат исследований: Публикации в книгах, отчётах, сборниках, трудах конференцийглава/разделнаучная

Аннотация

This case covers a family-run car filter business and the questions its founder/CEO faced about the company’s growth strategy. Should they stay in a less competitive market, in which they served nearly all continents? Or should they move into much more competitive and attractive segments, directly supplying OEMs, and therefore competing with lead players such as Bosch, among others?
Язык оригиналаанглийский
Название основной публикации"New European Champions. ""Entrepreneurial Icebreakers. Conquering International Markets from Transition Economies""
ИздательPalgrave Macmillan Ltd.
Страницы155-178
ISBN (печатное издание)978-1-137-44630-5
СостояниеОпубликовано - 2014

Предметные области Scopus

  • Экономика, эконометрия, и финансы (разное)

Ключевые слова

  • SCOPUS
  • РИНЦ

Fingerprint

Подробные сведения о темах исследования «Big Filter: Russian Filters in the International Market». Вместе они формируют уникальный семантический отпечаток (fingerprint).

Цитировать