Standard

Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech. / Гальчинский, Дмитрий Николаевич.

2024. Abstract from XXXI Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Ломоносов-2024»
, Москва, Russian Federation.

Research output: Contribution to conferenceAbstract

Harvard

Гальчинский, ДН 2024, 'Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech', XXXI Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Ломоносов-2024»
, Москва, Russian Federation, 12/04/24 - 26/04/24.

APA

Гальчинский, Д. Н. (2024). Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech. Abstract from XXXI Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Ломоносов-2024»
, Москва, Russian Federation.

Vancouver

Гальчинский ДН. Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech. 2024. Abstract from XXXI Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Ломоносов-2024»
, Москва, Russian Federation.

Author

Гальчинский, Дмитрий Николаевич. / Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech. Abstract from XXXI Международная конференция студентов, аспирантов и молодых ученых «Ломоносов-2024»
, Москва, Russian Federation.2 p.

BibTeX

@conference{1be3d81b615149088d7ff1ae44020529,
title = "Grice{\textquoteright}s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech",
author = "Гальчинский, {Дмитрий Николаевич}",
year = "2024",
language = "English",
note = "null ; Conference date: 12-04-2024 Through 26-04-2024",
url = "https://lomonosov-msu.ru/rus/event/9000/, https://lomonosov-msu.ru/archive/Lomonosov_2024/index.htm",

}

RIS

TY - CONF

T1 - Grice’s Maxims as a groundbreaking source of teaching students of humanities dialogical speech

AU - Гальчинский, Дмитрий Николаевич

N1 - Conference code: XXXI

PY - 2024

Y1 - 2024

M3 - Abstract

Y2 - 12 April 2024 through 26 April 2024

ER -

ID: 122865716