Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
МАССОВАЯ ПРЕССА НА ПЕЧАТНОМ РЫНКЕ САНКТ-ПЕТЕРБУРГА: ПРОБЛЕМЫ САМОИДЕНТИФИКАЦИИ Mass Press оп St. Petersburg Market of Periodical Press: Problems of Self-Identification. / Павлушкина, Н.А.
In: ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. СЕРИЯ 9: ФИЛОЛОГИЯ. ВОСТОКОВЕДЕНИЕ. ЖУРНАЛИСТИКА, No. 1-1, 2009, p. 127-135.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
}
TY - JOUR
T1 - МАССОВАЯ ПРЕССА НА ПЕЧАТНОМ РЫНКЕ САНКТ-ПЕТЕРБУРГА: ПРОБЛЕМЫ САМОИДЕНТИФИКАЦИИ Mass Press оп St. Petersburg Market of Periodical Press: Problems of Self-Identification.
AU - Павлушкина, Н.А.
PY - 2009
Y1 - 2009
N2 - В статье рассмотрены различные типологические подходы к определению массовой прессы, проведен анализ массовой периодики на рынке периодической печати Санкт-Петербурга.In the article various typological approaches to definition of mass press are considered, the analysis of mass newspapers in the market of periodicals of St. Petersburg is carried out.
AB - В статье рассмотрены различные типологические подходы к определению массовой прессы, проведен анализ массовой периодики на рынке периодической печати Санкт-Петербурга.In the article various typological approaches to definition of mass press are considered, the analysis of mass newspapers in the market of periodicals of St. Petersburg is carried out.
M3 - статья
SP - 127
EP - 135
JO - ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА
JF - ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА
SN - 2541-9358
IS - 1-1
ER -
ID: 5164662