Фирменный стиль в организациях экологического ритейла

Translated title of the contribution: CORPORATE STYLE IN ECOLOGICAL RETAIL COMPANIES

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

5 Downloads (Pure)

Abstract

This article examines the features of the use of corporate style in recently opened
ecological retail companies, studies the problems of developing and using corporate
style in communication tools, and also suggests the ways to solve them.
Translated title of the contributionCORPORATE STYLE IN ECOLOGICAL RETAIL COMPANIES
Original languageRussian
Title of host publicationБрендинг как коммуникационная технология XXI века
Subtitle of host publicationматериалы VII Международной научно-практической конференции 1–2 марта 20219 года
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages220-223
ISBN (Print)978-5-7310-5234-4
StatePublished - 2021
Externally publishedYes
EventVII Международная научно-практическая конференция "Брендинг как коммуникационная технология XXI века" - Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 1 Mar 20212 Mar 2021
http://conf.branding.tilda.ws/#results

Conference

ConferenceVII Международная научно-практическая конференция "Брендинг как коммуникационная технология XXI века"
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period1/03/212/03/21
Internet address

Keywords

  • PR
  • Communication technologies
  • branding
  • corporate style
  • ecology

Fingerprint

Dive into the research topics of 'CORPORATE STYLE IN ECOLOGICAL RETAIL COMPANIES'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this