Стратегии продвижения медиабренда Республики Крым

Research outputpeer-review

Abstract

The goal is to identify the attractiveness factors of Crimea both for large investors, foreign tourists, and Russian citizens and to identify the possibilities of a large-scale project to promote the image of the new territory of the Russian Federation through local and federal media.
Translated title of the contributionMedia strategies for promoting the Republic of Crimea
Original languageRussian
Title of host publicationБрендинг как коммуникационная технология XXI века
Subtitle of host publicationМатериалы VI международной научно-практической конференции 27-28 февраля. 23-24 апреля 2020. Часть 1
EditorsАлексей Дмитриевич Кривоносов
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета
Pages121-123
ISBN (Print)978-5-7310-4833-0
Publication statusPublished - 26 Feb 2020
EventVI Международная научно-практическая конференция «Брендинг как коммуникативная технология XXI века»
- Санкт-петербург
Duration: 27 Feb 202028 Feb 2020
https://unecon.ru/info/vi-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferenciya-brending-kak-kommunikativnaya

Conference

ConferenceVI Международная научно-практическая конференция «Брендинг как коммуникативная технология XXI века»
CityСанкт-петербург
Period27/02/2028/02/20
Internet address

Scopus subject areas

  • Arts and Humanities(all)

Fingerprint Dive into the research topics of 'Стратегии продвижения медиабренда Республики Крым'. Together they form a unique fingerprint.

  • Cite this

    Мельник, Г. С. (2020). Стратегии продвижения медиабренда Республики Крым. In А. Д. Кривоносов (Ed.), Брендинг как коммуникационная технология XXI века : Материалы VI международной научно-практической конференции 27-28 февраля. 23-24 апреля 2020. Часть 1 (pp. 121-123). Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета.