Рекламные коммуникации и молодежная медиаполитика в современном Китае

Translated title of the contribution: ADVERTISING COMMUNICATION AND YOUTH MEDIA POLICY IN MODERN CHINA

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference abstractsResearchpeer-review

Abstract

The current state is considered advertising communication in modern China. We analyzed Chinese media policy for young people, explained about the current status and characteristics of marketing communications under the influence of youth media policy in modern China.
Translated title of the contributionADVERTISING COMMUNICATION AND YOUTH MEDIA POLICY IN MODERN CHINA
Original languageRussian
Title of host publicationМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Subtitle of host publicationМатериалы международного научного форума 18-19 апреля 2019 г. В 2-х томах
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages119-120
Volume1
StatePublished - 2019
EventМедиа в современном мире: 58-е Петербургские чтения - СПбГУ, Санкт-Петербург, Russian Federation
Duration: 16 Apr 201919 Apr 2019
Conference number: 58
https://smif.spbu.ru/
http://smif.spbu.ru/index.php/o-forume/programmnyj-komitet
http://smif.spbu.ru

Conference

ConferenceМедиа в современном мире
Abbreviated titleМедиа в современном мире.
Country/TerritoryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period16/04/1919/04/19
Internet address

Fingerprint

Dive into the research topics of 'ADVERTISING COMMUNICATION AND YOUTH MEDIA POLICY IN MODERN CHINA'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this