РАЗРАБОТКА ИДЕНТИЧНОСТИ БРЕНДА (НА ПРИМЕРЕ РЕБРЕНДИНГА ЦВЗ "МАНЕЖ")

А.Е. Кузьмин, Е.С. Никонова

Research outputpeer-review

Abstract

The article discusses the process and efficiency of developing a system of characteristic features of the brand, and also identifies the similarities and differences between brand identity on the example of the Manezh Central Exhibition Hall.
Translated title of the contributionDevelopment of brand identity (for example, the re-branding of the Manezh Central Exhibition Hall)
Original languageRussian
Title of host publicationМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Subtitle of host publicationсб. матер. Междунар. науч. форума. В 2-х томах
EditorsВ.В. Васильева
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages167-169
Volume1
Publication statusPublished - 2019
EventМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения: Международный научный форум - СПбГУ, Санкт-Петербург
Duration: 16 Apr 201919 Apr 2019
Conference number: 58
http://smif.spbu.ru/index.php/o-forume/programmnyj-komitet
http://smif.spbu.ru

Conference

ConferenceМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Abbreviated titleSMIF-2019
CountryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period16/04/1919/04/19
Internet address

Fingerprint Dive into the research topics of 'РАЗРАБОТКА ИДЕНТИЧНОСТИ БРЕНДА (НА ПРИМЕРЕ РЕБРЕНДИНГА ЦВЗ "МАНЕЖ")'. Together they form a unique fingerprint.

  • Cite this

    Кузьмин, А. Е., & Никонова, Е. С. (2019). РАЗРАБОТКА ИДЕНТИЧНОСТИ БРЕНДА (НА ПРИМЕРЕ РЕБРЕНДИНГА ЦВЗ "МАНЕЖ"). In В. В. Васильева (Ed.), Медиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения : сб. матер. Междунар. науч. форума. В 2-х томах (Vol. 1, pp. 167-169). Издательство Санкт-Петербургского университета. https://elibrary.ru/item.asp?id=37242976