Принципы редактирования радио- и телевизионной рекламы

Translated title of the contribution: EDITING ADS

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

Abstract

The work covers functional specifics of advertisement texts. It
specifies the phenomenon of advertisement text determining peculiar principles of its editing and publishing.
Translated title of the contributionEDITING ADS
Original languageRussian
Title of host publicationСовременное состояние медиаобразования в России в контексте мировых тенденций
Subtitle of host publicationМатериалы II международной научной конференции
Place of PublicationМосква; Берлин
Pages207-212
StatePublished - 2020
EventСовременное состояние медиаобразования в России в контексте мировых тенденций: II Международная научная конференция - Таганрог, Russian Federation
Duration: 15 Nov 2020 → …

Conference

ConferenceСовременное состояние медиаобразования в России в контексте мировых тенденций
CountryRussian Federation
CityТаганрог
Period15/11/20 → …

Scopus subject areas

  • Social Sciences(all)

Keywords

  • editing
  • advertising text
  • television advertisement
  • radio advertising
  • methodology

Cite this