Коммуникационные инструменты вовлечения аудитории в сообщества социальной сети ВКонтакте

Translated title of the contribution: Communication tools for engaging the audience in the communities of the social network VKontakte

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

60 Downloads (Pure)

Abstract

The article represents a complex research on the phenomenon of
engagement that requires a special metric to measure in order to assess the
effectiveness of a company’s communication in social networks and identify
possible tools to increase it.
Translated title of the contributionCommunication tools for engaging the audience in the communities of the social network VKontakte
Original languageRussian
Title of host publicationСовременная медиасреда: традиции, актуальные практики и тенденции. Взгляд молодых исследователей
Subtitle of host publicationмежвуз. сб. науч. работ студентов, магистрантов и аспирантов. Вып. 21
EditorsАлександр Малышев
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages273-281
ISBN (Electronic)978-5-00110-213-7
StatePublished - 2021
EventМедиа в современном мире. Молодые исследователи: 20-я международная конференция студентов, магистрантов и аспирантов - Санкт-Петербургский государственный университет, Санкт-Петербург
Duration: 11 Mar 202112 Mar 2021

Conference

ConferenceМедиа в современном мире. Молодые исследователи
CityСанкт-Петербург
Period11/03/2112/03/21

Keywords

  • engagement
  • engagement rate
  • SMM

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Communication tools for engaging the audience in the communities of the social network VKontakte'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this