Коммуникационная модель позиционирования Китая как геополитического лидера концепции "один пояс - один путь"

Research outputpeer-review

Abstract

The paper attempts to create a communication model of the territorial positioning of the Chinese brand as a
geopolitical leader in promoting the concept of “One Belt, One Road”.
Translated title of the contributionCOMMUNICATION MODEL OF POSITIONING OF CHINA AS GEOPOLITICAL LEADER OF THE CONCEPT “ONE BELT, ONE ROAD”
Original languageRussian
Title of host publicationМедиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения
Subtitle of host publicationМатериалы международного форума. 18-19 апреля 2019. В 2 т.
EditorsВ.В. Васильева
Place of PublicationСПб.
PublisherИздательство Санкт-Петербургского университета
Pages68-70
Volume1
Publication statusPublished - 7 Apr 2019
EventМедиа в современном мире. 58-е Петербургский чтения - Санкт-Петербург
Duration: 18 Apr 201919 Apr 2019

Conference

ConferenceМедиа в современном мире. 58-е Петербургский чтения
CountryRussian Federation
CityСанкт-Петербург
Period18/04/1919/04/19

Fingerprint Dive into the research topics of 'Коммуникационная модель позиционирования Китая как геополитического лидера концепции "один пояс - один путь"'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this