Projects per year
Personal profile
Education/Academic qualification
Economics, Doctor of Sciences
11 Aug 2014 → …
Award Date: 11 Aug 2014
Economics, Candidate of Sciences
25 Dec 1986 → …
Award Date: 25 Dec 1986
Fingerprint
Dive into the research topics where Сергей Александрович Старов is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 1 Similar Profiles
Network
Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or
Projects
- 1 Finished
-
MNG_2020-2021: Концептуализация и операционализация брендинга собственных торговых марок розничных сетей в условиях современной трансформации экономики Conceptualization and operationalization of branding private labels of retail chains under the current transformation of the economy
Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В., Благов, Е. Ю. & Кирюков, С. И.
15/06/20 → 15/06/21
Project: Grant fulfilment › Total grant fulfilment
Research output
-
Брендинг устойчивости собственных торговых марок: от междисциплинарного к трансдисциплинарному подходу
Благов, Е. Ю., Черенков, В. И., Старов, С. А. & Таничев, А., 2021, In: ВЕСТНИК САНКТ-ПЕТЕРБУРГСКОГО УНИВЕРСИТЕТА. МЕНЕДЖМЕНТ. 20, 4, p. 471-508 38 p.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open Access -
BRAND IMITATION IN THE MODERN SIMULACRUM MARKET VERSUS MARKETING ETHICS.
Черенков, В. И., Старов, С. А. & Гладких, И. В., 2020, In: Вестник Санкт-Петербургского университета. Менеджмент. 19, 2, p. 203-226Research output: Contribution to journal › Article
-
Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework
Благов, Е. Ю., Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В. & Кирюков, С. И., 2020, Overarching Ontology of Sustainability Branding and Positioning Strategies: A Theoretical Framework. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 220-224 ( ANNUAL GSOM EMERGING MARKETS CONFERENCE 2020 Conference book. St. Petersburg, 2020).Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Conference contribution › Research › peer-review
-
Sustainability trends and consumer perceived risks towards private labels
Cherenkov, V., Sheresheva, M., Starov, S., Gladkikh, I., Tanichev, A., Berezka, S., Savelev, I. & Yussuf, A., Sep 2020, In: Entrepreneurship and Sustainability Issues. 8, 1, p. 347-362 16 p.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open Access2 Scopus citations -
БРЕНД-ОРИЕНТИРОВАННОСТЬ КОМПАНИИ: РАЗРАБОТКА И ТЕСТИРОВАНИЕ ШКАЛЫ ИЗМЕРЕНИЯНА ПРИМЕРЕ РОССИЙСКОГО ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА.
Кусраева, О. А., Ребязина, В. А. & Старов, С. А., 2020, In: Вестник Санкт-Петербургского университета. Менеджмент. 19, 1, p. 3-33Research output: Contribution to journal › Article