Research Output per year
Fingerprint Dive into the research topics where Руслан Викторович Бекуров is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 5 Similar Profiles
Southeastern Europe
Социальные науки
Arctic
Социальные науки
journalism
Социальные науки
coverage
Социальные науки
migration
Социальные науки
religious factors
Социальные науки
separatism
Социальные науки
political factors
Социальные науки
Network
Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots.
Research Output 2004 2019
Арктическая журналистика: к вопросу о содержании понятия
Бекуров, Р. В. & Данилова, Ю. С., 2019, Медиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения: сб. матер. Междунар. науч. форума. В 2-х томах. Васильева, В. В. (ed.). СПб.: Издательство Санкт-Петербургского университета, Vol. 1. p. 331-333Research output › › peer-review
Arctic
journalism
discourse
community
Международная журналистика: дискурс в виде матрешки
Бекуров, Р. В. & Данилова, Ю. С., 2018, Международная журналистика: Материалы преподавателей кафедры международной журналистики СПбГУ 2016-2017 гг.. Бекуров, Р. & Никонов, С. (eds.). Ridero, p. 20-24 4 p. 5Research output
Open Access
File
Geopolitical Aspects of the Coverage of the Migration Crisis in the Media of Balkan Countries
Georgieva, E. S., Bykov, A. Y., Labush, N. S., Puiy, A. S. & Bekurov, R. V., 2017, In : Man in India. 97 (7), p. 71-80 10 p.Research output
Southeastern Europe
coverage
migration
religious factors
separatism
Медиаландшафт современной Индии: проблемы и перспективы
Бекуров, Р. В., 2016, Медиа в современном мире. Петербургские чтения: Матер. 55-го междунар. форума (21–22 апреля 2016 г.) . Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 270-272 (Век информации; no. 2).Research output
Mapping International Journalism in Post-Soviet Russia:Global trends vs. National context
Глинтерник, Э. М., Пую, А. С., Бекуров, Р. В., Смолярова, А. С. & Литвиненко, А. А., 2015, In : International Review of Management and Marketing. p. 49 - 54 6 p.Research output