• 3 Citations by Pure records
  • 1 h-Index by Pure records
20082019
If you made any changes in Pure, your changes will be visible here soon.

Network Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots.

Research Output 2008 2019

Aesthetic Criteria in Journalism in the Aspect of Professional Education

Berezhnaia, M. A., May 2019, In : Media Education (Mediaobrazovanie). 59 (2), p. 207-215 9 p.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Open Access

"Героическое" как контентная стратегия ТВ

Бережная, М. А., 2019, Журналистика в 2018 г.: творчество, профессия, индустрия: сб. матер. междунар. научн-практ. конф. . М.: Фак.журн., МГУ : Издательство Московского университета, p. 283-284

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

КРИТЕРИИ ЭСТЕТИЧЕСКОЙ ОЦЕНКИ ЖУРНАЛИСТСКОГО ПРОИЗВЕДЕНИЯ

Бережная, М. А., 2019, МЕДИА В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ. 58-Е ПЕТЕРБУРГСКИЕ ЧТЕНИЯ Сборник материалов Международного научного форума. В 2-х томах. .

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

Концепт героического в телевизионном контенте

Бережная, М. А., 2019, In : Век информации. p. 16-24 9 p.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Open Access

ТЕЛЕВИЗИОННЫЕ НОВОСТИ В ИНТЕРНЕТЕ: ДЕГРАДАЦИЯ ВИЗУАЛЬНОСТИ

Бережная, М. А., 2019, ЖУРНАЛИСТСКИЙ ТЕКСТ В НОВОЙ ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ СРЕДЕ: ДОСТИЖЕНИЯ И ПРОБЛЕМЫ Сборник материалов III конференции PMMIS (Post massmedia in the modern informational society). . Челябинск, p. 49-52 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearchpeer-review

Activities 2014 2019

Hampton University

Марина Александровна Бережная (Visiting researcher)
30 Mar 20193 Apr 2019

Activity: Visit other typesVisiting an external academic institution

Indiana University

Марина Александровна Бережная (Visiting researcher)
3 Apr 20196 Apr 2019

Activity: Visit other typesVisiting an external academic institution