Projects per year
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Network
-
MNG_2021-2022: PERSOGRAPHICS: Typologizing personalization in the context of AI solutions in online retail // ПЕРСОГРАФИКА: Типологизация подходов к персонализации в контексте применения технологий искусственного интеллекта в онлайн-ритейле
Алканова, О. Н., Смирнова, М. М., Головачева, К. С., Гогуа, М. М., Каламова, Л. Б. & Плятинский, А. В.
15/06/21 → 1/06/22
Project: Grant fulfilment › Total grant fulfilment
File -
MNG_2020-2021: Small and medium firms’ survival during crisis: The role of managerial behavioral strategies
Ласковая, А. К., Богатырева, К. А. & Головачева, К. С.
15/06/20 → 15/06/21
Project: Grant fulfilment › Total grant fulfilment
File -
Incoming_Erasmus_2019: Визит Бичюнайте-Свобонене Вилия
19/05/19 → 25/05/19
Project: Grant fulfilment › Total grant fulfilment
Research output
-
Consumer knowledge: do we really care? Revising our approach on example of the theory of planned behavior
Гаврилова, Т. А., Головачева, К. С., Смирнова, М. М. & Кудрявцев, Д. В., 2021.Research output: Working paper
-
Построение онтологии знаний потребителя в маркетинге: кроссдисциплинарный подход
Кудрявцев, Д. В., Гаврилова, Т. А., Смирнова, М. М. & Головачева, К. С., 2021, In: ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ И ПРИНЯТИЕ РЕШЕНИЙ. 3, p. 19-32Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
-
РАЗРАБОТКА ОНТОЛОГИИ ЗНАНИЙ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
Смирнова, М. М., Гаврилова, Т. А., Головачева, К. С. & Кудрявцев, Д. В., 2021, p. 1109-1111. 3 p.Research output: Contribution to conference › Paper
-
A critical review of digital capability frameworks: a consumer perspective
Malchenko, Y., Gogua, M., Golovacheva, K., Smirnova, M. & Alkanova, O., 10 Aug 2020, (E-pub ahead of print) In: Digital Policy, Regulation and Governance.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
-
Consumer self-efficacy in the marketplace: who benefits?
Гаврилова, Т. А., Кудрявцев, Д. В., Смирнова, М. М. & Головачева, К. С., 30 Nov 2020, p. 245-251.Research output: Contribution to conference › Paper › peer-review
-
Are self-confident consumers more or less relationship prone? Evidence from two research contexts
Ксения Сергеевна Головачева (Keynote speaker) & Мария Михайловна Смирнова (Speaker)
22 Oct 2021 → 24 Oct 2021Activity: Talk types › poster
-
What Makes Consumers Use Commercial Sharing Systems (CSSs) Again? The Moderating Role of Institutional Logic
Ксения Сергеевна Головачева (Keynote speaker), Мария Михайловна Смирнова (Speaker) & Вера Александровна Ребязина (Speaker)
4 Nov 2021 → 12 Nov 2021Activity: Talk types › Oral presentation