Projects per year
Personal profile
Education/Academic qualification
Economics, Candidate of Sciences
23 Jan 1991 → …
Award Date: 23 Jan 1991
Fingerprint
Dive into the research topics where Игорь Валентинович Гладких is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 2 Similar Profiles
Network
Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots or
Projects
-
MNG_2020-2021: Концептуализация и операционализация брендинга собственных торговых марок розничных сетей в условиях современной трансформации экономики Conceptualization and operationalization of branding private labels of retail chains under the current transformation of the economy
Черенков, В. И., Старов, С. А., Гладких, И. В., Благов, Е. Ю. & Кирюков, С. И.
15/06/20 → 15/06/21
Project
-
RFBR_a_2020 - 1: Модели и методы тропической оптимизации в прикладных задачах экономики и управления: 2020 г. этап 1
Кривулин, Н. К., Гладких, И. В., Губанов, С. А., Романова, Е. Ю. & Петраков, М. А.
20/02/20 → 26/12/20
Project
-
RFBR_a_2018 - 2: Разработка моделей и методов тропической математики для прикладных задач экономики и управления: 2019 г. этап 2
Кривулин, Н. К., Гладких, И. В., Губанов, С. А., Баско, У. Л., Мартынкина, Е. С., Петраков, М. А., Приньков, А. С., Романова, Е. Ю., Николаев, Д. А. & Цобенко, М. А.
20/03/19 → 15/12/19
Project
File
Research output
-
Собственная торговая марка как бренд
Старов, С. А., Черенков, В. И., Гладких, И. В. & Кирюков, С. И., 2020, In : МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 2, p. 104-118 15 p.Research output
-
Исследование бренд-ассоциаций для построения стратегических карт бренда
Старов, С. А., Гладких, И. В. & Муравский, Д. В., 2019, In : МАРКЕТИНГ И МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. 2 (136), p. 116-130 15 p.Research output
-
Attitudes of modern students toward traditional case studies: exploratory research (Saint Petersburg State University, Graduate School of Management)
Гладких, И. В., Замулин, А. Л. & Старов, С. А., Dec 2018, In : The International Journal of Case Method Research & Application. XXX, 4, p. 228-239 12 p.Research output
-
Историческое наследие как элемент идентичности бренда компании
Старов, С. А. & Гладких, И. В., 2018, In : БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ. 4(99), p. 254-268 15 p.Research output
-
Ребрендинг: понятие, формы, алгоритм проведения
Старов, С. А., Черенков, В. И. & Гладких, И. В., 2018, In : БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ. 2, p. 82-97 16 p.Research output
Open Access
Prizes
-
ЗАСЛУЖЕННЫЙ РАБОТНИК ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
Гладких, Игорь Валентинович (Recipient), 9 Nov 2010
Prize ›