Research Output per year
Research Output 2015 2018
2018
OBJECTIVITY OF INFORMATION AS A MODERN PARADIGM OF MASS MEDIA ACTIVITIES (TO PROBLEM STATEMENT)
Громова, Л. П., Блохин, И. Н., Ильченко, С. Н. & Каверина, Е. А., Dec 2018, In : International Journal of Civil Engineering and Technology (IJCIET). 9, 13, p. 62-72Research output
WE WILL ALWAYS HAVE PARIS: ONLINE FAIRYTALING FOR THE MASS TOURIST
Каверина, Е. А., 2018, In : Век информации. 3Research output
КОНЦЕПЦИЯ ЗДОРОВОГО ОБРАЗА ЖИЗНИ: НОВЫЕ РЕКЛАМНЫЕ ПОДХОДЫ И ПЕРСОНЫ-ТРЕНДСЕТТЕРЫ
Каверина, Е. А., 2018, In : Век информации. 1, 2, p. 150-151Research output
СОЗДАНИЕ ФИРМЕННОГО СТИЛЯ НА ОСНОВЕ КОНЦЕПТА КУЛЬТУРЫ "СЕСТРЫ МИЛОСЕРДИЯ"
Каверина, Е. А., 2018, In : Век информации. 1, 2, p. 158-159Research output
2015
2
Citations
(Scopus)
GOVERNMENT REGULATION OF ADVERTISING IN THE EURASIAN ECONOMIC UNION: CONTRADICTIONS OF PUBLIC POLICY AND ADVERTISING ETHICS
Bykov, I. A., Cherkashchenko, T. A., Dorskii, A. Y. & Kaverina, E. A., 2015, In : International Journal of Economics and Financial Issues. 5, p. 116-120 5 p.Research output
Public policy
Advertising ethics
Economics
Government regulation
Russia