• 0 Citations by Pure records
  • 0 h-Index by Pure records
20032019
If you made any changes in Pure, your changes will be visible here soon.

Network Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots.

Projects 2019 2019

Research Output 2003 2019

Использование потребительского инсайта в брендинге

Давыденко, Е. А., Воробьев, Д. & Ломоть, Д., 1 Mar 2019, In : БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ. 1 (100), p. 30-35 6 p.

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Модификация модели Brand Key Unilever с учетом особенностей поведения потребителя в цифровой среде

Давыденко, Е. А., 2019, Материалы II Международной конференции «Управление бизнесом в цифровой экономике», 21-22 марта 2019 года.. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 174-176 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

Направления применения цифровых технологий на российских предприятиях

Давыденко, Е. А., 2019, «Актуальные проблемы менеджмента: менеджмент как важнейший фактор экономического роста и подъема уровня жизни в регионах». Материалы международной научно-практической конференции.. Санкт-Петербург: Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 286-288 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionResearchpeer-review

Эволюция брендинга в России

Веденецкая, И., Головнев, Д. & Давыденко, Е. А., Jun 2019, In : БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ. 2 (101), p. 90-96

Research output: Contribution to journalArticleResearchpeer-review

Activities 2016 2017

  • 1 Publication Peer-review
  • 1 Membership of board

Economia-Wroclaw Economic Review (Journal)

Елена Анатольевна Давыденко (Reviewer)
Dec 2017

Activity: Editorial work typesPublication Peer-review