If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 1994 2020

2019

Propaganda Content in Digital Space: Identification Markers

Achkasova, V. A., Zhuravleva, N. N., Trefilova, E. A. & Azarova, L. V., 7 May 2019, Proceedings of the 2019 IEEE Communication Strategies in Digital Society Seminar, ComSDS 2019. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., p. 88-92 5 p. 8709625

Research output

Propaganda
propaganda
Arsenals
Information dissemination
Social Support

Propaganda Сontent in Digital Space: Identification Markers

Achkasova, V. A., Zhuravleva, N. N., Trefilova, E. A. & Azarova, L. V., Apr 2019, Proceedings of the 2019 IEEE Communication Strategies in Digital Society Seminar (2019 ComSDS). СПб.: Издательство СПбГЭТУ "ЛЭТИ", p. 88-92

Research output

Russian Model of Government PR: Peculiarities of Institutionalizing

Achkasova, V., Azarova, L. & Zhuravleva, N., 26 Feb 2019, Proceedings of the International Conference Communicative Strategies of Information Society (CSIS 2018). p. 69-74 6 p. (Advances in Social Science, Education and Humanities Research; vol. 305).

Research output

Open Access

Государственный PR в информационном обществе: российская практика

Журавлева, Н. Н., Ачкасова, В. А. & Азарова, Л. В., Nov 2018, Коммуникативные стратегии информационного общества : Труды X Междунар. науч.-теор. конф. 26–27 октября 2018 г. – СПб. : Изд-во Политехн. ун-та, 2018. – 425 с.. p. 171-173

Research outputpeer-review

Международные коммуникации на евразийском пространстве

Ачкасова, В. А., 2018, Современная периодическая печать в контексте коммуникативных процессов. Будущее Евразии (медийно-политический дискурс) /отв.ред. Г.С.Мельник, Б.Я.Мисонжников, И.А.Щербо. . Мельник, Г. С., Мисонжников, Б. Я. & Щербо, И. П. (eds.). Санкт-Петербург: Издательство Санкт-Петербургского университета, Vol. № 3(12).

Research output

Пропагандистская составляющая государственных коммуникаций

Журавлева, Н. Н. & Ачкасова, В. А., Nov 2018, Стратегические коммуникации в бизнесе и политике: матер. междунар. науч. конф. (22-23 ноября 2018 г.) / отв. ред.-сост. Д.П. Гавра. - СПбГУ, 2018. №4. - 356 с... p. 50-56

Research output

Эволюция базовой терминологии паблик рилейшнз: актуальные подходы

Азарова, Л. В. & Ачкасова, В. А., 2018, РОССИЙСКАЯ ПИАРОЛОГИЯ-7: ТРЕНДЫ И ДРАЙВЕРЫ: Сборник научных трудов в честь профессора К. А. Ивановой. 7 ed. Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, p. 5-8 (Российская пиарология).

Research outputpeer-review

Open Access

Social Media Marketing in Russia: Evidences from St. Petersburg

Кузьмина, А. М., Быков, И. А. & Ачкасова, В. А., 2017, Social Media Marketing in Russia: Evidences from St. Petersburg. p. 200-202 3 p.

Research output

Social Media Marketing in Russia: Evidences from St. Petersburg 2017

Bykov, I., Achkasova, V. & Kuzmina, A., 2017, IEEE 11th International Conference on Application of Information and Communication Technologies. Conference proceedings. 2017. Vol. 2.. Vol. 2. ed. p. P. 200-202 ( IEEE 11th International Conference on Application of Information and Communication Technologies. Conference proceedings. 2017. Vol. 2.).

Research output

The Russian model of government PR: peculiarities of institutionalizing

Azarova, L. & Achkasova, V., 2017, Abstracts for IHPRC 2017.

Research output

Становление и роль Петербургской школы PR в контексте современной науки о коммуникациях

Ачкасова, В. А., Азарова, Л. В. & Кривоносов, А. Д., 2017, Российская пиарология-4: тренды и драйверы: сборник научных трудов / под ред. А.Д.Кривоносова. СПб.: Изд-во СПбГЭУ.

Research output

2016
2 Citations (Scopus)
Russia
Public relations
Industry
Financial support
Media relations
8 Citations (Scopus)
Values
Genesis
Modernity
Moral Values

Власть и общество: новые коммуникативные тренды

Ачкасова, В. А., 2016, Российская пиарология - 2: тренды и драйверы / под ред. С.М.Емельянова, К.В.Киуру. Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета, p. 10-15

Research output

GR и лоббизм: теория и технологии: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры

Ачкасова, В. А., Баширов, М. Ф., Белоусов, А. Б., Большаков, С. Н., Быков, И. А., Дашевская, О. А., Дорский, А. Ю., Есипова, И. Ф., Киселев, К. В., Кулахметова, М. В., Минтусов, И. Е., Побединский, И. М., Румянцев, О. Г., Самойленко, С. А., Сопов, И. А., Толстых, П. А. & Филатова, О. Г., 2015, М.: ЮРАЙТ. 315 p.

Research output

Media of the EAEU countries on the electronic governance

Achkasova, V., Galtsina, D. & Filatova, O., 2015, International Conference on Electronic Governance and Open Society: Challenges in Eurasia (EGOSE 2015). Association for Computing Machinery, p. P. 145-149.

Research output

2014

Mass Media as an instrument of lobbying of special interests

Журавлева, Н. Н. & Ачкасова, В. А., 2014, International Communication Faculties Conference “Understanding Communications in the New Media Era”. p. 37-47

Research outputpeer-review