• 88 Citations by Pure records
  • 7 h-Index by Pure records
20042019
If you made any changes in Pure, your changes will be visible here soon.

Research Output 2004 2019

Filter
Article in an anthology
2012

Konecranes: Balancing scale of operations and quality of services in the Russian B2B market

Panibratov, A. & Latukha, M., 2012, Cross-Border Strategy and Operations: Finnish Companies in Russia. A Collection of Cases.. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 125-142

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

Nokian Tyres: A variety of investment decisions for Russia

Panibratov, A., 2012, Cross-Border Strategy and Operations: Finnish Companies in Russia. A Collection of Cases. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 196, 39-58

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

Skanska: Withdrawal from the Russian market – failure or a part of a strategy?

Panibratov, A., 2012, Cross-Border Strategy and Operations: Finnish Companies in Russia. A Collection of Cases.. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 196, 175-193

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

YIT in Russia: Expansion to the East or escape from the West?

Panibratov, A., 2012, Cross-Border Strategy and Operations: Finnish Companies in Russia. A Collection of Cases.. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 196, 59-74

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

2009

Зачем телеге пятое колесо? Стратегия Nokian Tyres в России

Панибратов, А. Ю., 2009, Управление развитием организации: кейсы из коллекции ВШМ СПбГУ. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 455с., 259-282

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

Формирование стратегии международной компании Knauf на российском рынке

Панибратов, А. Ю., 2009, Управление развитием организации: кейсы из коллекции ВШМ СПбГУ. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 455с., 283-306

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

2008

Маркетинговая стратегия компании Nokian Tyres на российском рынке автомобильных шин

Панибратов, А. Ю., 2008, Маркетинг: кейсы из коллекции ВШМ СПбГУ. Издательство Санкт-Петербургского университета, p. 339с., 239-250

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

2007

Факторы успеха международных компаний на российском рынке

Панибратов, А. Ю., 2007, Экономическое развитие в современном мире: динамика рыночных процессов и преобразование бизнес-среды. p. ??

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

2006

Комплекс маркетинга для российского шинного рынка: опыт компании Nokian Tyres

Панибратов, А. Ю., 2006, По пути к возрождению: перспективы развития российской экономики: Науч. тр. Российской научно-практической конференции. Издательство "Наука"

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

Маркетинговые факторы успеха промышленных многонациональных компаний в России

Айсина, Р. Г., Багиев, Г. Л. & Панибратов, А. Ю., 2006, Научно-методические проблемы интеграции в европейскую систему образования: эксперимент, методология, теория (Ученые записки секции экономики МАН ВШ). Издательство Санкт-Петебургского государственного экономического университета

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch

2005

Исследование практики маркетинговой деятельности МНК

Панибратов, А. Ю., 2005, Концепции и инструменты эффективного менеджмента: Материалы научной конференции. Издательство Санкт-Петербургского университета

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingArticle in an anthologyResearch