Fingerprint Dive into the research topics where Кафедра менеджмента массовых коммуникаций is active. These topic labels come from the works of this organisation's members. Together they form a unique fingerprint.

twitter Социальные науки
Russia Социальные науки
mediacracy Социальные науки
media system Социальные науки
social media Социальные науки
discourse Социальные науки
mediatization Социальные науки
rumor Социальные науки

Network Recent external collaboration on country level. Dive into details by clicking on the dots.

Research Output 2000 2020

Коммуникационный менеджмент

Коренюшкина, С. И., 2020, Информационные эффекты воздействия СМИ как фактор управления массовым сознанием и поведением аудитории. Издательство "Питер", p. 193-211

Research output

Коммуникационный менеджмент

Коренюшкина, С. И. & Акопов, Г. Л. (ed.), 2020, Издательство "Питер". (Учебник для вузов)

Research outputpeer-review

Activities 2012 2019